ТАЙФУН
Воскресенье, 19-Мая-2024, 10:20
Приветствую Вас приблуда | RSS
Главная | Форум | Регистрация | Вход
[Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Модератор форума: Катран, Kaiser  
Форум » обсуждение вопросов о страйкболе » Общий форум » Iдея об'єднати Правила Страйкболу
Iдея об'єднати Правила Страйкболу
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 18:48 | Сообщение # 1
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
Нижче проiнформу*мо сокомандникiв ,  та всiх хто до нас заходить в гостi, про новi iдеi в свiтi нашого страйкболу.

Читаем. обсуждаем, вносим свои предложения.

В сообщении №20 от Хруста более удобная версия для чтения


Сообщение отредактировал Ветер - Понедельник, 09-Сентября-2019, 21:07
 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:04 | Сообщение # 2
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
****  "Привіт всім. Є ідея об'єднати Україну і Правила Страйкболу. Для цього
разом з ФСУ та Мілітарістом, були об'єднані правила, які представляємо
на ваш розсуд. На наш погляд це тільки позитивно вплине на розвиток
страйкболу в Україні. Дякую всім хто допомагав." ***

Планується провести обговорення, зробити поправки, зміни. А потім під кінець року голосування, а може і раніше. І щоб з нового сезону грати
вже по загальним правилам страйкболу. Також планується іконографіка для
кращого розуміння деяких правил для новачків і інших, а можливо і
сторінка з всією інфою, для кращої подачі.

---

Є пропозиція щоб не тягнути вола за яйки. Обмежити обговорення Правил 2
місяці, голосування 2 тижні. І таким чином новий сезон можна почати вже
на основі об'єднаних правил.


Сообщение отредактировал Ветер - Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:06
 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:05 | Сообщение # 3
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
Цитата
1. УМОВИ УЧАСТІ В ІГРАХ

1.1. До гри допускаються учасники віком від 18-ти років, з огляду на екстремальність даного виду гри;
1.2. Всі учасники грають на добровільній основі і не мають один до одного і до організаторів гри ніяких претензій, за можливі події і наслідки, пов'язаних з грою;
1.3. Обов'язковою умовою участі є наявність в учасників захисного спорядження, що захищає очі у всіх напрямках. Перед грою міцність нових зразків захисту очей тестується шляхом пострілу впритул з найпотужнішої ігрової зброї, яка буде використовуватися під час гри;
1.4. Кожен гравець повинен мати червону/помаранчеву пов'язку на голову, та червоний блимаючий маячок для темного часу. Пов'язка/маячок символізує, що даний гравець уражений і залишає поле бою (повязка/маячок має одягатися/кріпитися тільки на голову/шолом).  Гравець не має при собі пов'язки/маячка до гри не допускається.
1.5. Кожному гравцеві рекомендовано мати екіпіровку у вигляді: перчаток, засобів захисту у вигляді пластмасових наколінників і налокітників (щитків), каску;



Сообщение отредактировал Ветер - Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:22
 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:09 | Сообщение # 4
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
с
Цитата Casper ()
2. КОМАНДИ

2.1. До складу команди повинно входити мінімум 4 людини;

2.2. Кожна команда повинна мати власну унікальну назву, під якою вона буде реєструватися на ігри з іншими командами;

2.3. У кожної команди повинен бути командир який офіційно представляє інтереси команди, та відповідає за її дії, тощо;

2.4. Необхідною умовою допуску команди до ігор, є індивідуальна відзнака команди - нашивка команди. Винятком є ​​команди, що моделюють або реконструюють підрозділ, уніформа якого не передбачає відзнак, на іграх з реконструкцією, моделювання реальних подій. Участь таких команд повинно окремо обумовлюватися з організаторами гри;

2.5. У разі виникнення спірних питань (щодо назви команди, нашивки), вони вирішуються через переговори, але їх результати не повинні суперечити цим правилам.

 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:10 | Сообщение # 5
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
с
Цитата Casper ()
3. УРАЖЕННЯ

Гравець вважається ураженим у разі:

3.1. Влучення в будь-яку частину тіла або спорядження учасника кульки з ігрової зброї;

3.2. Влучання в учасника вражаючого елементу в результаті спрацьовування імітації вибухового пристрою (далі - ІВП). До ІВП відносяться страйкбольні гранати ручні, страйкбольні гранати для підствольних гранатометів, страйкбольні розтяжки;

3.2.1. При спрацьовуванні ІВП на відкритій місцевості, якщо учасник знаходиться ближче 5-ти метрів від місця спрацювання, незалежно від того, чи був учасник уражений вражаючим елементом. За винятком описаного в пункті 3.3

3.2.2. Захистом від "вибуху" ІВП може служити будь-який стаціонарне спорудження, складки місцевості, самотнє дерево (мінімум 40 см в діаметрі), техніка, якщо ці об'єкти знаходиться між гравцем і місцем спрацьовування ІВП і повністю закривають гравця, а так само укриття (яма, осередок, блиндаж , окоп, дзот і т.д.), якщо ІВП спрацювало поза ним;

3.3. Якщо на учаснику одягнені бронежилет і каска (репліка або оригінал ЗІБЗ) і він перебував при спрацьовуванні ІВП на відкритій місцевості, ближче 2-х метрів від місця спрацювання, незалежно від того, чи був він уражений вражаючим елементом;

3.4. Якщо під час спрацьовування ІВП учасник перебував в закритому приміщенні (Примітка 1) розміром менше 25 квадратних метрів, в кузові автомобіля, в окопі або в стаціонарному захисній споруді - ураженими вважаються всі, хто знаходився в даному місці учасники, незалежно від того, чи були вони уражені вражаючим елементом;

3.5. Торкання учасника ігровим гумовим ножем.

3.5.1. Дотик ножем, дозволено наносити лише в область тіла вище пояса і нижче шиї, кінцівки, і не більше одного разу на одного і того ж самого гравця. При торканні необхідно вимовити слово «Ніж» так голосно, щоб почув гравець до якого використовують гумовий ніж;

3.5.2. Забороняється проводити дотик ножем в стрибку або на бігу;

3.5.3. Забороняється блокувати торкання ножем або застосовувати прийоми рукопашного і / або ножового бою, як однієї, так і іншої сторони;

3.5.4. Ніж має знаходитись в руці при нападі, забороняється чіпляти до ігрової зброї, заборонена метання ножа.

3.6. Знаходження в техніці, знищеної за правилами знищення техніки (ІВП - фугас,  або 
спеціальний засіб ураження техніки).

3.7. Інші не перераховані вище типи ураження, озвучені організатором на шикуванні чи заздалегідь, як доповнення до цих правил (наприклад вхід в якусь зону на ігровий території, або знаходження в певному місці в момент певної ігрової події).

 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:11 | Сообщение # 6
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
с
Цитата Casper ()
4. ПОШКОДЖЕННЯ ІГРОВОЇ ЗБРОЇ

Пошкодженою ігрова зброя вважається в разі:

4.1. Попадання в будь-яку частину зброї кульки з ігрового зброї або вражаючого елементу в результаті спрацьовування ІВП.

4.2. Пошкоджена зброя не може бути використана гравцем. Пошкоджена зброя повинна бути "відремонтована". "Ремонт" зброї відбувається у “мертвяку” або таборі/штабі, і здійснюється через від'єднання магазину та пересмикування затвору тричі, та приєднання іншого магазину.

4.3. Стаціонарні кулемети на техніці, при пошкодженні, “ремонтується” як вказано в пункті вище, або техніка використовується без зброї. 

4.4. Стаціонарна зброя (міномети, гармати, станкові гранатомети і т.п.) не підпадає під дію пункту 4.1.

 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:12 | Сообщение # 7
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
с
Цитата Casper ()
[h=2]5. ДІЇ ПІД ЧАС ГРИ[/h]5.1. Гра проходить на заздалегідь обумовленій території;

5.2. Вхід на ігрову територію, під час гри можливий, тільки через “мертвяки” та механізми відродження, вказані організаторами. 

5.3. Гравцям заборонено залишати на ігровий території машини та інше неігрове майно, котре може бути пошкоджено в ході гри. Місце стоянки для особистого автотранспорту вказує організатор, за межами ігрової території.

5.4. Можливе використання радіостанцій, ЛЦВ (ЛЦУ), ліхтарів, піротехнічних засобів, військового спорядження та інших засобів, використання яких не заборонено, чинним законодавством та п. 13 даних правил (“Обмеження”);

5.5. Можливе створення захисних інженерних споруд, риття окопів або індивідуальних комірок і т.п, якщо це обумовлено організаторами;

5.6. Намети, тенти, плівки, скло, фанера, хмиз не можуть служити засобами захисту від обстрілу і використовувати їх при спорудженні укриттів заборонено (виключення можуть бути обумовлені правилами сценарію конкретної гри);

5.7. Технічні проблеми гравця є проблемами індивідуального характеру, не впливають на ігровий процес і не повинні носити систематичний характер;

 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:13 | Сообщение # 8
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
с
Цитата Casper ()
6. ДІЇ УЧАСНИКА ПРИ УРАЖЕННІ

6.1. Після ураження гравець піднімає руку зі зброєю вгору, повинен голосно вимовити, що його вразили словом “ВБИТИЙ”, надіти на голову пов'язку, або блимаючий маячок, в нічний час,  встановленого в п. 1.5.кольору і зі зброєю за спиною, або на боку покинути ігрову зону у відведене для цього місце “мертвяк” і знаходиться там час який встановлено організаторами.

6.2. Учасник не може спілкуватися з граючими учасниками, передавати особисто їм зброю, боєприпаси або спорядження, відволікати гравців, залишатися на місці ураження та спостерігати за тим, що відбувається, якщо інше не обумовлено сценарієм. 

6.3. Ураженим та поза грою учасникам забороняється, робити постріли зі зброї, ініціювати ігрові імітації ВУ, використовувати засоби зв'язку, використовувати ЛЦУ та інше спорядження, що може заважати гравцям в грі. Під час руху в темний проміжок часу, забороняється світити ліхтарем в сторони, лише собі під ноги для забезпечення ТБ.

 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:14 | Сообщение # 9
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
Цитата Casper ()
[h=2]7. НЕКОМБАТАНТИ[/h]7.1. До «некомбатантів» відносяться всі особи, які перебувають на ігровий території, але не беруть безпосередньої участі в грі;

7.2. «Некомбатанти», які прибули з будь-якої з команд, щоб уникнути непорозумінь весь час гри знаходяться в базовому таборі або на не ігровий території. 

7.3. У разі недотримання «некомбатантів» вищевикладених вимог вся відповідальність за можливі наслідки покладається на них;

7.4. Відносини з туристами, місцевими жителями, грибниками, рибалками, іншими «некомбатантами» повинні бути рівними і нейтральними. Виникнення конфліктних ситуацій і вирішення їх силовими методами не допускається;

7.5. У разі участі некомбатантів на грі в ролі кіно- або фотооператора - їх повинні представити на шикуванні всім учасникам гри і вони повинні бути одягнені в яскравий, некамуфльованний одяг, і використовувати спорядження, що захищає очі, що відповідає вимогам п. П і 1.3-1.4. Особи що відіграють ролі журналістів не є некомбатантами й повинні дотримуватись правил на рівні з усіма гравцями.

 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:14 | Сообщение # 10
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
Цитата Casper ()
8. ПОЛОНЕНІ

Полоненим вважається:

8.1. Учасник, що добровільно здався в полон;

8.2. Учасник, плеча якого торкнувся інший учасник з проголошенням слова “Оглушений”, при наявності у полонуючого ігрової зброї або ігрового ножа в руках.

8.2.1. Полонуючий гравець при цьому зобов'язаний протягом однієї хвилини накласти мотузку на руки (див. п.8.4.), або відігравати зв'язування полоненого. 

8.2.2. Після закінчення однієї хвилини, і якщо п.8.2.1. не виконаний, «полонений» гравець має право застосувати зброю проти «полонуючого».

8.2.3. Після захоплення полонений зобов'язаний розрядити зброю відокремити магазин від зброї, заховати магазини в подсумки, а так само відключити рацію або від'єднати гарнітуру на вимогу конвойного і не включати її до кінця полону.

8.2.4. Після чого виконує накази конвою типу: «Слідувати», «Сидіти тут», «Мовчати» і т.д. Полонений вважається зв'язаним і бігти не може, якщо виконаний п.8.2.1.

8.2.5. Полонений зобов'язаний чесно відповісти на будь-які питання, що стосуються гри і віддати на вимогу ігрові документи.

8.2.6. Полоненого можна відпустити або оголосити ураженим (за обоюдною згодою для створення реалістичної атмосфери полонений може бути розстріляний).

8.2.7. Утримання в полоні допустимо не більше 1 години з моменту взяття в полон. Після цього терміну полонений вважається автоматично ураженим .

8.2.8. Конвой (наглядачі, охоронці в таборі) - один або більше бійців, які знаходяться з полоненим в постійному візуальному контакті, але на відстані не більше ніж 10 м. У разі знищення конвою (наглядачів, охоронців), полонений звільняється від полону. 

8.3. Звільнення полоненого.

8.3.1. Полонений вважається вільними, якщо знищено його конвой, охорону. І його звільнили, розвязали.

8.3.2. Добровільне звільнення - Конвой імітує оглушення полоненого як при захопленні, полонений відіграє трихвилинний непритомність. Через три хвилини полонений вважається вільним.

8.3.3. Полонений вільний після одної години затримання. 

8.4. Заборонено:

8.4.1. Зв'язувати полоненого, без можливості самостійного зняття мотузки в екстреному випадку, падіння, тощо. Забороняється зв'язувати ноги полоненому.

8.4.2. Категорично заборонено принижувати, ображати, влаштовувати тортури і геноцид військовополонених.

8.4.4. Вилучати у полонених особисті речі, телефон, камеру, їжу, воду. При полоні ці речі вважаються вилученими, але залишаються у гравця. 

8.4.5. Вилучати у полонених зброю, боєприпаси, спорядження, якщо це не обумовлено сценарієм і не оголошено до гри;

8.4.6. Використовувати полонених як прикриття (“живий щит”);

8.4.7. Використовувати полонених як заручників (якщо це не передбачено сценарієм гри).

 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:15 | Сообщение # 11
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
Цитата Casper ()
[h=2]9. ІГРОВА ЗБРОЯ ТА ПІРОТЕХНІКА[/h]
9.1. Ігрова зброя

9.1.1. В якості ігрової зброї використовуються 6 або 8 мм пневматичні копії зброї промислового виробництва. Всі ці моделі стріляють пластиковими кулями промислового виробництва «BB's», калібру 6 або 8 мм вагою від 0.08 до 0.6 г. 

9.1.2. Допускаються зміни зовнішнього вигляду, що вносяться гравцем для досягнення зовнішнього відповідності певної версії прототипу;

9.1.3. Забороняється мати при собі на грі пневматичну зброю калібром 4,5 мм., а також зброю під патрон Флобера та іншу вогнепальну зброю;

9.2. Ігровий ніж
 
9.2.1. Як додаткова зброя може бути використана травмобезпечна імітація ножа з м'якої гуми, що не має гострих кромок (метати таку зброю заборонено). Забороняється проводити дотик ножем в стрибку або на бігу. Забороняється блокувати торкання ножем або застосовувати прийоми рукопашного і / або ножового бою, як однієї, так і іншої сторони;

9.3. Ігрова піротехніка

9.3.1. В якості вражаючих елементів, наповнювача  дозволено використовувати лише пластикові кулі «BB's», калібру 6 або 8 мм вагою від 0.08 до 0.5 г., горох, кукурудзу, що не мають гострих країв - далі “вражаючій елемент”;

* Можливе використання в якості додаткового наповнювача піротехніки, крейду та інші безпечні речовини для ефекту та індикації підриву техніки, тощо. 

9.3.3. Допускається використання імітації гранати у вигляді пристрою, що здійснює розкид “вражаючого елементу” навколо себе силою стисненого газу, а також пристроїв на основі петард промислового виробництва (не потужні ніж корсар 6);

9.3.4. Допускається використання імітацій ручного гранатомета та підствольного гранатометів заснованих на викиді “вражаючого елементу” силою стисненого газу, а також викиду пристрої (аналогічного вказаним в п 9.3.1.) на основі промислової петарди (не вище корсар 4);

9.3.5. Допускається для імітації мін і розтяжок використання пристроїв, що здійснюють одночасний викид “вражаючого елементу” силою стисненого газу або пружини, а також силою вибуху петарди промислового виробництва (класом не вище корсар 6);

9.3.6. Дозволено для імітації фугасів, дистанційних підривів використання в якості візуального ефекту, наступних наповнювачів крейду, гіпс та інші вогне- і травмобезпечні наповнювачі.

9.3.7. Заборонено застосування петард, що не імітують гранату або не імітують інший вибуховий пристрій, та без наповнювача або вражаючого елементу.

9.4. Дими та димові завіси

9.4.1. Засоби постановки димових завіс. Допускається застосування тільки армійських димових шашок, і шашок промислового виробництва.

9.4.2. В замкнутих приміщеннях і всередині техніки строго заборонено використання будь яких димів і димових завіс;

9.4.3. Забороняється використання фабричних димів на основі метанхлорідних сумішей (приклад: РДГ-2х і РДГ-П);

9.5. Імітація артилерійських пострілів або вибухів, а також дистанційних фугасів здійснюється тільки сертифікованими піротехніками згідно діючого законодавства України.

9.6. Імітація ракет освітлювальних. Допускається застосування тільки перевірених організаторами ракет для феєрверку промислового виробництва. Заборонено стріляти освітлювальними ракетами з відхиленням напрямку пострілу від вертикалі понад 30 градусів.

9.6.1. Забороняється використання РСП і РОП (армійських ручних сигнальних і освітлювальних патронів).

9.7. Імітація ракет реактивного протитанкового гранатомета. Допускається застосування тільки перевірених організаторами ракет для феєрверку промислового виробництва, з травмобезпечним наконечником.

9.8. Застосування будь-яких інших видів піротехніки заборонено.

9.9. У разі виникнення під час гри загоряння через застосування піротехніки гравці зобов'язані припинити ігрові дії і вжити заходів до гасіння виникнення пожежі. Після закінчення гасіння гравці, які брали участь в гасінні зобов'язані повернутися на позиції, звідки вони вирушили для гасіння вогню і вступити в гру з цих позицій. Заборонено вести вогонь по вогнища спалаху і перешкоджати гасінню. Заборонено використовувати пожежа в тактичних ігрових цілях.

9.10. Всі нововведення перед використанням в грі повинні бути випробувані на авторах та ініціаторах їх застосування, та схвалено організаторами до використання в грі;

9.11. Піротехніка що ініціюється натисканням, (імітації  протипіхотних мін, тощо) не може мати вражаючих елементів, потужність заряду не більше за так званий "міні пірат" або корсар - 1.

 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:16 | Сообщение # 12
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
Цитата Casper ()
10. ТЮНІНГ (АПГРЕЙД)

Класи ігрового зброї, допустимі тюнинги і обмеження на застосування до кожного класу:

10.1. Вся ігрова зброя поділяється на 5 класів, для кожного з яких дозволений свій максимальний тюнинг і встановлені певні ігрові обмеження.

10.1.1.  Для встановлення швидкості, використовують хронограф, проводячи 5 замірів в одиночному режимі, з скрученим хоп-ап-ом в 0.

10.1.2.  Для відповідності класів зброї 3, 4, і 5 страйкбольний привід повинен зовні повністю відповідати прототипу. Снайперські і марксменські гвинтівки з класів 3,4 і 5 повинні бути укомплектовані оптикою відповідно до прототипу не менше ніж 4х. 

10.1.3. Якщо приналежність зброї до певного класу не очевидна виходячи з правил нижче - приналежність його до певного класу задається в спеціальній темі 

10.1.4. Опис існуючих в кожному класі приводів і вимоги до їх зовнішнім виглядом, розміщені в спеціальній темі 

10.2. Класи (тюнінг)

10.2.1. Клас 1.

Пістолети, пістолети-кулемети, PDW (ОЗС - Особиста Зброя Самооборони) та дробовики. Під патрон 9мм / .45, / .40 / 4.6x30. Максимальний тюнінг - [1.44 Дж (120 м/с)]

10.2.2. Клас 2. 

Штурмові гвинтівки під патрон 5,56, 5,45, 7,62х39, 9х39 і .308. Максимальний тюнінг [1.96 Дж (140 м/с)]

10.2.3. Клас 3. 

Легкі кулемети і марксменські гвинтівки під патрон 5,56, 5,45 і 7,62х39, штурмові гвинтівки під патрон .308 з оптикою від 4х і вище. Максимальний дозволений тюнінг [2.56 Дж (160 м/с)]

10.2.4. Клас 4.

Єдині кулемети і снайперські гвинтівки-напівавтомати під патрон .308 і 7,62х54. Максимально допустимий тюнінг такої зброї [3.24 Дж (180 м/с)]

10.2.5. Клас 5. 

Снайперські гвинтівки-болтівки під патрон .308, 7,62х54 або снайперські гвинтівки і кулемети великого калібру. Максимально допустимий тюнінг - [4.84 Дж (220 м/с)]. 

10.3. Обмеження

10.3.1. Мінімальна дистанція для зброї з тюнінгом 1.96 - 2.55 Дж (140 - 160 м/с) - 15 м., наявність вторинної зброї до 120 м/с;

10.3.2. Мінімальна дистанція для зброї з тюнінгом 2.56 - 3.23 Дж (160 - 180 м/с) - 20 м.  наявність вторинної зброї до 120 м/с;

10.3.3. Мінімальна дистанція для зброї з тюнінгом 3.24 - 4.84 Дж (180 - 220 м/с) - 25 м.  наявність вторинної зброї до 120 м/с;

10.3.4. Для зброї з тюнингом понад 1.96 Дж (140 м/с) забороняється вести вогонь в межах однієї будівлі.



    ---------- Сообщение добавлено в 10:11 ---------- Предыдущее сообщение создано в 10:10 ----------

10.4 Класи (список):
* Списки бойових прототипів існуючих моделей страйкбольної зброї з поділом за класами з максимальним дозволеним тюнінгом.
10.4.1. Клас 1.
Всі види пістолетів.
Всі види MP5, UZI, MAC10, P90, MP7
Всі види пістолетів-кулеметів: ППШ, MP-40, Томпсон і т.д.
Всі види штурмових гвинтівок під патрони 5,45 5,56 .308 з довжиною стовбура менше 210 міліметрів.
Всі види дробовиків.

20.4.2. Клас 2.
Всі види штурмових гвинтівок під патрон 5,56 5,45 7,62х39 .308

Зброя спеціальна ВСС, ВАЛ

Надлегкі кулемети (дозволено використовувати бункер, зовнішньому виглядом копіює оригінальний магазин великої місткості до відповідного зброї):
MG36
AUG H-BAR
M16 LSW
L86A2 LSW
HK M27 IAR

10.4.3. Клас 3.
Штурмові гвинтівки .308 з оптикою 4х і вище:

G3SG1
G3ZF
M14
СВУ

Марксменські гвинтівки 5,56:
Мк12
SL8
M2 Carbine

Що не мають реального прототипу:
MB06D Spring Sniper Rifle
MK1 CARBINE

Кулемети під патрон 5,56 5,45 7,62х39
М249
РПК
Mark 23 Model 0 (Stoner 63A)
MG4

Легкі кулемети під патрон .308
G8 (HK11).

10.4.4. Клас 4.
Кулемети під патрон .308, 30-06 і 7,62х54 та інші подібні
M60 (всі модифікації)
Mk48
M240 (всі модифікації)
MG3
MG34
MG42
ПК і ПКМ
кулемет Максима
ZB vz. 26
BAR M1918

Снайперські гвинтівки під патрон .308 і 7,62х54
СВД
SR25
PSG1
M14EBR
M14DMR
G28
M1 Garand
MOSIN-NAGANT
M1903 SPRINGFIELD
Mauser 98k
Arisaka Type 99

Що не мають прототипу:
MB12D Spring Sniper Rifle

10.4.5. Клас 5.
Снайперські гвинтівки під патрони .300 .338 .50 а також болтовки під патрон .308
Barret .50cal (всі модифікації)
M24
AW-338 (L115)
L96
G22
Remington Model 700
PGM .338
CheyTac M200 «Intervention»

Кулемети під патрон .50 та подібні
Browning М2
ДШК

    ---------- Сообщение добавлено в 10:12 ---------- Предыдущее сообщение создано в 10:11 ----------

10.5. Передбачається обов'язкова наявність додаткової зброї (вторинна зброя) у гравця, що використовує зброю яке має обмеження мінімальної дистанції. Вторинна зброя такого гравця повинна відноситися до класу 1 або 2. Вторинною зброєю не може бути спрінговий пістолет або спрінговий ПДВ;

10.6. Додаткові обмеження на застосування зброї в залежності від видимості не вводяться;

10.8. Організаторам надається право перевірити будь-яку зброю будь-якого гравця на дотримання обмежень по швидкості і відсторонити його від гри в разі недотримання цих обмежень;

10.9. Під час шикування перед грою, в не ігрових час, в не ігрових місцях зброя повинна бути поставлена на запобіжник;
 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:17 | Сообщение # 13
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
с
Цитата Casper ()
11. ТЕХНІКА НА ГРІ

11.1. Перелік техніки на грі і правила її використання в грі оголошується організаторами на шикуванні перед грою;

11.2. Вся ігрова техніка рухається під час гри в рамках ПДД існуючими дорогами, але не швидше 20 км/г і керується тільки водіями відповідної категорії, які мають при собі посвідчення водія;

11.3. Посадка, висадка або десантування з техніки проводитися тільки з моменту її повної зупинки;

11.4. Під час використання техніки організаторами або на техніці, яка перевозиться у “мертвяк” (що знаходиться поза грою) повинна бути включена аварійна сигналізація. Стріляти в таку техніку заборонено;

11.5. Машини управляються тільки водіями, наданими організаторами або власниками. Водій вважається частиною техніки і підпорядковується команді яка контролює техніку. Гравцям заборонено керувати ігровою технікою під час гри;

11.6. При спрацьовуванні ігрової ІВП в кузові (кабіні) автомобіля, техніка вважається знищеною. Техніка зобов'язана негайно зупинитися (двигун необхідно заглушити і поставити машину на ручне гальмо), включити аварійку. Інші способи знищення техніки та правила повернення знищеної техніки в гру встановлює організатор;

11.7. Обстріляна по кабіні, а саме в лобове або бокове скло водія, неброньована (легкова або вантажна) техніка вважається пошкодженою. Техніка зобов'язана негайно зупинитися (двигун необхідно заглушити і поставити машину на ручне гальмо) і залишатися нерухомою 5 хвилин. Всі гравці, що знаходяться в кабіні (салоні) автомобіля, зобов'язані негайно після зупинки покинути транспорт, або визнати себе ураженими в цьому ігровому епізоді, якщо вийти з машини неможливо через вогонь противника по автомобілю. Броньована техніка в разі обстрілу стрілецькою зброєю може не зупинятися;

11.8. Учасники гри, в якому б автомобілі вони не знаходилися, вважаються ураженими, якщо автомобіль або бронетехніка знищений згідно з пунктом 11.6;

11.9. Використовувати автомобіль з працюючим двигуном як укриття заборонено. Як укриття можна використовувати автомобіль з вимкненим двигуном і який стоїть на ручному гальмі;

11.10. Категорично заборонено в будь-якому випадку повністю або частково ховатися під технікою, ховати під ним зброю або спорядження, ігрові артефакти.

11.11. Командні технічні засоби:

11.11.1. Допускається використання на грі техніки, що належить команді або окремому гравцеві.

11.11.2. Власник повинен бути ознайомлений з можливими ризиками застосування техніки (пп 11.1-11.10).

11.11.3. Власник повинен гарантувати технічну справність техніки та дотримання техніки безпеки.

11.11.4. Командна техніка підпорядковується всім тим же правилам що і звичайна техніка, крім правил захоплення: якщо можливість захоплення командної техніки не обумовлена ​​на шикуванні перед грою - захоплювати її не можна.

11.11.5. Командна техніка може керуватися водієм-учасником (зобов'язаний мати права на керування даним видом ТЗ, мати досвід водіння керованої техніки) з дозволу власника техніки (або самим власником).

11.11.6. Тільки запарковаться транспортний засіб (заглушивши двигун і поставивши машину на ручне гальмо), водій-учасник може вступити в гру, за умови, що в цей момент він ще не вражений.

11.11.7. У разі порушення цих правил, команда втрачає право застосовувати на іграх командну техніку на півроку.

 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:17 | Сообщение # 14
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
с
Цитата Casper ()
12. ОБМЕЖЕННЯ

12.1. Заборонено участь в грі людей молодше 18 років;

12.2. Забороняється знаходиться в зоні гри без надітого захисного спорядження, що захищає очі окуляри, окуляри сітки, маски тощо;

12.3. Забороняється стрільба по «некомбатантах»;

12.4. Забороняється будь-яке з'ясування стосунків між гравцями, під час гри в ігровій зоні;

12.5. Забороняється участь в грі особам в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння;

12.6. Забороняється використання в грі будь-яких інших видів зброї, які не відповідають за технічними параметрами ігровій зброї, зазначеного в даних правилах;

12.7. Забороняється під час гри застосовувати рукопашний бій.

12.8. Заборонено брати в руки, топтати ногами, або руйнувати будь-які ініційовані піротехнічні засоби.

12.9. Заборонено використання, червоних лазерів, більше 5мВт, заборонено використання зелених лазерів;

12.10. Заборонено використовувати ліхтарів в режимі стробоскопу;

12.11. Вся піротехніка на реактивній тязі використовується виключно організаторами або сертифікованими піротехніками з дотриманням відповідної ТБ. В інших випадках використання піротехніки на реактивній тязі заборонена.

 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:18 | Сообщение # 15
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
Цитата Casper ()
[h=2]13. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГРАВЦІВ[/h]

13.1. При порушенні гравцем діючого законодавства України на грі (крадіжка, бійка тощо), То така людина буде затримана організаторами і передана наряду поліції. Крім того такий гравець буде довічно дискваліфікований, а його команда - дискваліфікована на поточну гру.

13.2. Організатори гри і команда не несе відповідальність за безпеку гравців, які не дотримуються Правил, але зобов'язані надати першу домедичну допомогу в разі необхідності такої.

13.3. Гравець, який порушує ці правила може бути відсторонений від гри або дискваліфікований (бан) на певний період рішенням організаторів.

13.3.1. Термін покарання рахується з часу порушення, покарання виноситься гравцю і команді (при її наявності), далі [термін для гравця] / [термін для команди] в місяцях:

13.3.1.1. Образа інших гравців і провокація бійки - [1 - 2] / [0.5 - 1];
13.3.1.2. Невиконання вимог організатора - [1 - 2] / [0,5 - 1];
13.3.1.3. Порушення правил сценарію, респаун/дозарядка і т.п. - [1 - 2] / [0.5 - 1];
13.3.1.4. Порушення правил ураження (Маклаудизм)  - [3 - 6] / [1.5 - 3];
13.3.1.5. Овертюн - [1.5 - 3] / [1 - 2] ; 
13.3.1.6. Алкогольне чи наркотичне сп'яніння - [3 - 6] / [1.5 - 3];
13.3.1.7. Пошкодження, знищення організаторського майна та інших учасників - [6 - 12] / [3 - 6]; 
13.3.1.3. Бійка, нанесення тілесних ушкоджень - [12 - дискваліфікація] / [3 - 6]. 

13.3.2. При порушенні декількох пунктів правил, терміни сумуються.

 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:19 | Сообщение # 16
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
Цитата Casper ()
[h=2]14. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ І ПРАВА ОРГАНІЗАТОРІВ[/h]
14.1. Дані правила можуть бути використані будь-якою особою або групою осіб для проведення гри в страйкбол. При цьому особи, які організовують проведення гри (далі Організатори), контролюють дотримання цих правил гравцями, забезпечують суддівство в ігровій зоні та мають право приймати рішення про відсторонення від гри або дискваліфікації гравців і команд за порушення даних правил. Рішення з усіх спірних моментів під час гри приймаються тільки організаторами. Рішення організаторів під час гри не обговорюються.

14.2. Організатори мають право вносити зміни в дані правила для проведення гри. Всі зміни повинні бути обов'язково пояснені на шикуванні перед початком гри.

14.3. Організатор не несе відповідальності за пошкодження машин та іншого майна, залишеного гравцями на ігровий території всупереч цим правилам.

14.4. Організатор зобов'язаний проінформувати про ТБ на полігоні.

14.5. Організатор не несе відповідальність за шкоду здоров'ю гравця, яка настала внаслідок дій гравця, бездіяльності та/або порушень цих правил та правил ТБ.

 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:20 | Сообщение # 17
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
Цитата

[h=2]15. ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПОЗА ПОЛІГОНОМ.[/h]
15.1. Поза полігоном всім гравцям слід виконувати наступні вимоги до перевезення ігрового спорядження:

15.1.1. Ігрову зброю в чохлі або рюкзаку (так щоб була закрита повністю) з відокремленим магазином і аккумулятором.

15.1.2. Спорядження, а саме: ЗІБЗ, РПС, наколінники, налокітники, кобури, балаклави - в рюкзаку або баулі.

15.1.3. Каски в баулі, рюкзаку або на рюкзаку.

15.1.4. Магазини, гранати, ножі, рації та інше страйкбольної обладнання в чохлі для приводу або в рюкзаку.

15.2. Допускається:

15.2.1. Носити поза грою звичайну форму з берцями (бажано в поєднанні з цивільними предметами одягу)

15.2.2. Жилети рибальські або фотожилети, але без елементів спорядження.

15.2.3. Поясний утилітарний Підсумок для документів і гаманця.

15.3. Дотримуватись вимог чинного законодавства щодо носіння форми та знаків розрізнення. Категорично забороняється (законом) носити нашивки і знаки розрізнення діючих українських підрозділів. 



Сообщение отредактировал Ветер - Понедельник, 09-Сентября-2019, 20:30
 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:21 | Сообщение # 18
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
с
Цитата Casper ()
[h=2]16. ПРИМІТКИ[/h]
1. Закритим приміщенням вважається будова, що має мінімум три стіни висотою більше 1,5 метрів.

2. Мається на увазі, що некомбатантам вкрай не рекомендовано лізти в саму гущу бою.

 
ВетерДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 19:24 | Сообщение # 19
Группа: Модераторы
Сообщений: 1078
Статус: Offline
Пока 16 разделов,  у меня не вышло выложить здесь прстим копированием, потому не сильно удобно читать  то что вышло. но я не смог иначе. потому - понят и простить.
читаем, обсуждаем, предлагаем,..
 
хрустДата: Понедельник, 09-Сентября-2019, 20:37 | Сообщение # 20
Группа: Администраторы
Сообщений: 414
Статус: Offline
Відредаговано для читання

1. УМОВИ УЧАСТІ В ІГРАХ

1.1. До гри допускаються учасники віком від 18-ти років, з огляду на екстремальність даного виду гри;
1.2. Всі учасники грають на добровільній основі і не мають один до одного і до організаторів гри ніяких претензій, за можливі події і наслідки, пов'язаних з грою;
1.3. Обов'язковою умовою участі є наявність в учасників захисного спорядження, що захищає очі у всіх напрямках. Перед грою міцність нових зразків захисту очей тестується шляхом пострілу впритул з найпотужнішої ігрової зброї, яка буде використовуватися під час гри;
1.4. Кожен гравець повинен мати червону/помаранчеву пов'язку на голову, та червоний блимаючий маячок для темного часу. Пов'язка/маячок символізує, що даний гравець уражений і залишає поле бою (повязка/маячок має одягатися/кріпитися тільки на голову/шолом). Гравець не має при собі пов'язки/маячка до гри не допускається.
1.5. Кожному гравцеві рекомендовано мати екіпіровку у вигляді: перчаток, засобів захисту у вигляді пластмасових наколінників і налокітників (щитків), каску;

2. КОМАНДИ

2.1. До складу команди повинно входити мінімум 4 людини;
2.2. Кожна команда повинна мати власну унікальну назву, під якою вона буде реєструватися на ігри з іншими командами;
2.3. У кожної команди повинен бути командир який офіційно представляє інтереси команди, та відповідає за її дії, тощо;
2.4. Необхідною умовою допуску команди до ігор, є індивідуальна відзнака команди - нашивка команди. Винятком є команди, що моделюють або реконструюють підрозділ, уніформа якого не передбачає відзнак, на іграх з реконструкцією, моделювання реальних подій. Участь таких команд повинно окремо обумовлюватися з організаторами гри;
2.5. У разі виникнення спірних питань (щодо назви команди, нашивки), вони вирішуються через переговори, але їх результати не повинні суперечити цим правилам.

3. УРАЖЕННЯ

Гравець вважається ураженим у разі:
3.1. Влучення в будь-яку частину тіла або спорядження учасника кульки з ігрової зброї;
3.2. Влучання в учасника вражаючого елементу в результаті спрацьовування імітації вибухового пристрою (далі - ІВП). До ІВП відносяться страйкбольні гранати ручні, страйкбольні гранати для підствольних гранатометів, страйкбольні розтяжки;
3.2.1. При спрацьовуванні ІВП на відкритій місцевості, якщо учасник знаходиться ближче 5-ти метрів від місця спрацювання, незалежно від того, чи був учасник уражений вражаючим елементом. За винятком описаного в пункті 3.3
3.2.2. Захистом від "вибуху" ІВП може служити будь-який стаціонарне спорудження, складки місцевості, самотнє дерево (мінімум 40 см в діаметрі), техніка, якщо ці об'єкти знаходиться між гравцем і місцем спрацьовування ІВП і повністю закривають гравця, а так само укриття (яма, осередок, блиндаж , окоп, дзот і т.д.), якщо ІВП спрацювало поза ним;
3.3. Якщо на учаснику одягнені бронежилет і каска (репліка або оригінал ЗІБЗ) і він перебував при спрацьовуванні ІВП на відкритій місцевості, ближче 2-х метрів від місця спрацювання, незалежно від того, чи був він уражений вражаючим елементом;
3.4. Якщо під час спрацьовування ІВП учасник перебував в закритому приміщенні (Примітка 1) розміром менше 25 квадратних метрів, в кузові автомобіля, в окопі або в стаціонарному захисній споруді - ураженими вважаються всі, хто знаходився в даному місці учасники, незалежно від того, чи були вони уражені вражаючим елементом;
3.5. Торкання учасника ігровим гумовим ножем.
3.5.1. Дотик ножем, дозволено наносити лише в область тіла вище пояса і нижче шиї, кінцівки, і не більше одного разу на одного і того ж самого гравця. При торканні необхідно вимовити слово «Ніж» так голосно, щоб почув гравець до якого використовують гумовий ніж;
3.5.2. Забороняється проводити дотик ножем в стрибку або на бігу;
3.5.3. Забороняється блокувати торкання ножем або застосовувати прийоми рукопашного і / або ножового бою, як однієї, так і іншої сторони;
3.5.4. Ніж має знаходитись в руці при нападі, забороняється чіпляти до ігрової зброї, заборонена метання ножа.
3.6. Знаходження в техніці, знищеної за правилами знищення техніки (ІВП - фугас, або
спеціальний засіб ураження техніки).
3.7. Інші не перераховані вище типи ураження, озвучені організатором на шикуванні чи заздалегідь, як доповнення до цих правил (наприклад вхід в якусь зону на ігровий території, або знаходження в певному місці в момент певної ігрової події).

4. ПОШКОДЖЕННЯ ІГРОВОЇ ЗБРОЇ

Пошкодженою ігрова зброя вважається в разі:
4.1. Попадання в будь-яку частину зброї кульки з ігрового зброї або вражаючого елементу в результаті спрацьовування ІВП.
4.2. Пошкоджена зброя не може бути використана гравцем. Пошкоджена зброя повинна бути "відремонтована". "Ремонт" зброї відбувається у “мертвяку” або таборі/штабі, і здійснюється через від'єднання магазину та пересмикування затвору тричі, та приєднання іншого магазину.
4.3. Стаціонарні кулемети на техніці, при пошкодженні, “ремонтується” як вказано в пункті вище, або техніка використовується без зброї.
4.4. Стаціонарна зброя (міномети, гармати, станкові гранатомети і т.п.) не підпадає під дію пункту 4.1.

5. ДІЇ ПІД ЧАС ГРИ

5.1. Гра проходить на заздалегідь обумовленій території;
5.2. Вхід на ігрову територію, під час гри можливий, тільки через “мертвяки” та механізми відродження, вказані організаторами.
5.3. Гравцям заборонено залишати на ігровий території машини та інше неігрове майно, котре може бути пошкоджено в ході гри. Місце стоянки для особистого автотранспорту вказує організатор, за межами ігрової території.
5.4. Можливе використання радіостанцій, ЛЦВ (ЛЦУ), ліхтарів, піротехнічних засобів, військового спорядження та інших засобів, використання яких не заборонено, чинним законодавством та п. 13 даних правил (“Обмеження”);
5.5. Можливе створення захисних інженерних споруд, риття окопів або індивідуальних комірок і т.п, якщо це обумовлено організаторами;
5.6. Намети, тенти, плівки, скло, фанера, хмиз не можуть служити засобами захисту від обстрілу і використовувати їх при спорудженні укриттів заборонено (виключення можуть бути обумовлені правилами сценарію конкретної гри);
5.7. Технічні проблеми гравця є проблемами індивідуального характеру, не впливають на ігровий процес і не повинні носити систематичний характер;

6. ДІЇ УЧАСНИКА ПРИ УРАЖЕННІ

6.1. Після ураження гравець піднімає руку зі зброєю вгору, повинен голосно вимовити, що його вразили словом “ВБИТИЙ”, надіти на голову пов'язку, або блимаючий маячок, в нічний час, встановленого в п. 1.5.кольору і зі зброєю за спиною, або на боку покинути ігрову зону у відведене для цього місце “мертвяк” і знаходиться там час який встановлено організаторами.
6.2. Учасник не може спілкуватися з граючими учасниками, передавати особисто їм зброю, боєприпаси або спорядження, відволікати гравців, залишатися на місці ураження та спостерігати за тим, що відбувається, якщо інше не обумовлено сценарієм.
6.3. Ураженим та поза грою учасникам забороняється, робити постріли зі зброї, ініціювати ігрові імітації ВУ, використовувати засоби зв'язку, використовувати ЛЦУ та інше спорядження, що може заважати гравцям в грі. Під час руху в темний проміжок часу, забороняється світити ліхтарем в сторони, лише собі під ноги для забезпечення ТБ.

7. НЕКОМБАТАНТИ

7.1. До «некомбатантів» відносяться всі особи, які перебувають на ігровий території, але не беруть безпосередньої участі в грі;
7.2. «Некомбатанти», які прибули з будь-якої з команд, щоб уникнути непорозумінь весь час гри знаходяться в базовому таборі або на не ігровий території.
7.3. У разі недотримання «некомбатантів» вищевикладених вимог вся відповідальність за можливі наслідки покладається на них;
7.4. Відносини з туристами, місцевими жителями, грибниками, рибалками, іншими «некомбатантами» повинні бути рівними і нейтральними. Виникнення конфліктних ситуацій і вирішення їх силовими методами не допускається;
7.5. У разі участі некомбатантів на грі в ролі кіно- або фотооператора - їх повинні представити на шикуванні всім учасникам гри і вони повинні бути одягнені в яскравий, некамуфльованний одяг, і використовувати спорядження, що захищає очі, що відповідає вимогам п. П і 1.3-1.4. Особи що відіграють ролі журналістів не є некомбатантами й повинні дотримуватись правил на рівні з усіма гравцями.

8. ПОЛОНЕНІ

Полоненим вважається:
8.1. Учасник, що добровільно здався в полон;
8.2. Учасник, плеча якого торкнувся інший учасник з проголошенням слова “Оглушений”, при наявності у полонуючого ігрової зброї або ігрового ножа в руках.
8.2.1. Полонуючий гравець при цьому зобов'язаний протягом однієї хвилини накласти мотузку на руки (див. п.8.4.), або відігравати зв'язування полоненого.
8.2.2. Після закінчення однієї хвилини, і якщо п.8.2.1. не виконаний, «полонений» гравець має право застосувати зброю проти «полонуючого».
8.2.3. Після захоплення полонений зобов'язаний розрядити зброю відокремити магазин від зброї, заховати магазини в подсумки, а так само відключити рацію або від'єднати гарнітуру на вимогу конвойного і не включати її до кінця полону.
8.2.4. Після чого виконує накази конвою типу: «Слідувати», «Сидіти тут», «Мовчати» і т.д. Полонений вважається зв'язаним і бігти не може, якщо виконаний п.8.2.1.
8.2.5. Полонений зобов'язаний чесно відповісти на будь-які питання, що стосуються гри і віддати на вимогу ігрові документи.
8.2.6. Полоненого можна відпустити або оголосити ураженим (за обоюдною згодою для створення реалістичної атмосфери полонений може бути розстріляний).
8.2.7. Утримання в полоні допустимо не більше 1 години з моменту взяття в полон. Після цього терміну полонений вважається автоматично ураженим .
8.2.8. Конвой (наглядачі, охоронці в таборі) - один або більше бійців, які знаходяться з полоненим в постійному візуальному контакті, але на відстані не більше ніж 10 м. У разі знищення конвою (наглядачів, охоронців), полонений звільняється від полону.
8.3. Звільнення полоненого.
8.3.1. Полонений вважається вільними, якщо знищено його конвой, охорону. І його звільнили, розвязали.
8.3.2. Добровільне звільнення - Конвой імітує оглушення полоненого як при захопленні, полонений відіграє трихвилинний непритомність. Через три хвилини полонений вважається вільним.
8.3.3. Полонений вільний після одної години затримання.
8.4. Заборонено:
8.4.1. Зв'язувати полоненого, без можливості самостійного зняття мотузки в екстреному випадку, падіння, тощо. Забороняється зв'язувати ноги полоненому.
8.4.2. Категорично заборонено принижувати, ображати, влаштовувати тортури і геноцид військовополонених.
8.4.4. Вилучати у полонених особисті речі, телефон, камеру, їжу, воду. При полоні ці речі вважаються вилученими, але залишаються у гравця.
8.4.5. Вилучати у полонених зброю, боєприпаси, спорядження, якщо це не обумовлено сценарієм і не оголошено до гри;
8.4.6. Використовувати полонених як прикриття (“живий щит”);
8.4.7. Використовувати полонених як заручників (якщо це не передбачено сценарієм гри).

9. ІГРОВА ЗБРОЯ ТА ПІРОТЕХНІКА

9.1. Ігрова зброя
9.1.1. В якості ігрової зброї використовуються 6 або 8 мм пневматичні копії зброї промислового виробництва. Всі ці моделі стріляють пластиковими кулями промислового виробництва «BB's», калібру 6 або 8 мм вагою від 0.08 до 0.6 г.
9.1.2. Допускаються зміни зовнішнього вигляду, що вносяться гравцем для досягнення зовнішнього відповідності певної версії прототипу;
9.1.3. Забороняється мати при собі на грі пневматичну зброю калібром 4,5 мм., а також зброю під патрон Флобера та іншу вогнепальну зброю;
9.2. Ігровий ніж
9.2.1. Як додаткова зброя може бути використана травмобезпечна імітація ножа з м'якої гуми, що не має гострих кромок (метати таку зброю заборонено). Забороняється проводити дотик ножем в стрибку або на бігу. Забороняється блокувати торкання ножем або застосовувати прийоми рукопашного і / або ножового бою, як однієї, так і іншої сторони;
9.3. Ігрова піротехніка
9.3.1. В якості вражаючих елементів, наповнювача дозволено використовувати лише пластикові кулі «BB's», калібру 6 або 8 мм вагою від 0.08 до 0.5 г., горох, кукурудзу, що не мають гострих країв - далі “вражаючій елемент”;
* Можливе використання в якості додаткового наповнювача піротехніки, крейду та інші безпечні речовини для ефекту та індикації підриву техніки, тощо.
9.3.3. Допускається використання імітації гранати у вигляді пристрою, що здійснює розкид “вражаючого елементу” навколо себе силою стисненого газу, а також пристроїв на основі петард промислового виробництва (не потужні ніж корсар 6);
9.3.4. Допускається використання імітацій ручного гранатомета та підствольного гранатометів заснованих на викиді “вражаючого елементу” силою стисненого газу, а також викиду пристрої (аналогічного вказаним в п 9.3.1.) на основі промислової петарди (не вище корсар 4);
9.3.5. Допускається для імітації мін і розтяжок використання пристроїв, що здійснюють одночасний викид “вражаючого елементу” силою стисненого газу або пружини, а також силою вибуху петарди промислового виробництва (класом не вище корсар 6);
9.3.6. Дозволено для імітації фугасів, дистанційних підривів використання в якості візуального ефекту, наступних наповнювачів крейду, гіпс та інші вогне- і травмобезпечні наповнювачі.
9.3.7. Заборонено застосування петард, що не імітують гранату або не імітують інший вибуховий пристрій, та без наповнювача або вражаючого елементу.
9.4. Дими та димові завіси
9.4.1. Засоби постановки димових завіс. Допускається застосування тільки армійських димових шашок, і шашок промислового виробництва.
9.4.2. В замкнутих приміщеннях і всередині техніки строго заборонено використання будь яких димів і димових завіс;
9.4.3. Забороняється використання фабричних димів на основі метанхлорідних сумішей (приклад: РДГ-2х і РДГ-П);
9.5. Імітація артилерійських пострілів або вибухів, а також дистанційних фугасів здійснюється тільки сертифікованими піротехніками згідно діючого законодавства України.
9.6. Імітація ракет освітлювальних. Допускається застосування тільки перевірених організаторами ракет для феєрверку промислового виробництва. Заборонено стріляти освітлювальними ракетами з відхиленням напрямку пострілу від вертикалі понад 30 градусів.
9.6.1. Забороняється використання РСП і РОП (армійських ручних сигнальних і освітлювальних патронів).
9.7. Імітація ракет реактивного протитанкового гранатомета. Допускається застосування тільки перевірених організаторами ракет для феєрверку промислового виробництва, з травмобезпечним наконечником.
9.8. Застосування будь-яких інших видів піротехніки заборонено.
9.9. У разі виникнення під час гри загоряння через застосування піротехніки гравці зобов'язані припинити ігрові дії і вжити заходів до гасіння виникнення пожежі. Після закінчення гасіння гравці, які брали участь в гасінні зобов'язані повернутися на позиції, звідки вони вирушили для гасіння вогню і вступити в гру з цих позицій. Заборонено вести вогонь по вогнища спалаху і перешкоджати гасінню. Заборонено використовувати пожежа в тактичних ігрових цілях.
9.10. Всі нововведення перед використанням в грі повинні бути випробувані на авторах та ініціаторах їх застосування, та схвалено організаторами до використання в грі;
9.11. Піротехніка що ініціюється натисканням, (імітації протипіхотних мін, тощо) не може мати вражаючих елементів, потужність заряду не більше за так званий "міні пірат" або корсар - 1.

10. ТЮНІНГ (АПГРЕЙД)

Класи ігрового зброї, допустимі тюнинги і обмеження на застосування до кожного класу:
10.1. Вся ігрова зброя поділяється на 5 класів, для кожного з яких дозволений свій максимальний тюнинг і встановлені певні ігрові обмеження.
10.1.1. Для встановлення швидкості, використовують хронограф, проводячи 5 замірів в одиночному режимі, з скрученим хоп-ап-ом в 0.
10.1.2. Для відповідності класів зброї 3, 4, і 5 страйкбольний привід повинен зовні повністю відповідати прототипу. Снайперські і марксменські гвинтівки з класів 3,4 і 5 повинні бути укомплектовані оптикою відповідно до прототипу не менше ніж 4х.
10.1.3. Якщо приналежність зброї до певного класу не очевидна виходячи з правил нижче - приналежність його до певного класу задається в спеціальній темі
10.1.4. Опис існуючих в кожному класі приводів і вимоги до їх зовнішнім виглядом, розміщені в спеціальній темі
10.2. Класи (тюнінг)
10.2.1. Клас 1.
Пістолети, пістолети-кулемети, PDW (ОЗС - Особиста Зброя Самооборони) та дробовики. Під патрон 9мм / .45, / .40 / 4.6x30. Максимальний тюнінг - [1.44 Дж (120 м/с)]
10.2.2. Клас 2.
Штурмові гвинтівки під патрон 5,56, 5,45, 7,62х39, 9х39 і .308. Максимальний тюнінг [1.96 Дж (140 м/с)]
10.2.3. Клас 3.
Легкі кулемети і марксменські гвинтівки під патрон 5,56, 5,45 і 7,62х39, штурмові гвинтівки під патрон .308 з оптикою від 4х і вище. Максимальний дозволений тюнінг [2.56 Дж (160 м/с)]
10.2.4. Клас 4.
Єдині кулемети і снайперські гвинтівки-напівавтомати під патрон .308 і 7,62х54. Максимально допустимий тюнінг такої зброї [3.24 Дж (180 м/с)]
10.2.5. Клас 5.
Снайперські гвинтівки-болтівки під патрон .308, 7,62х54 або снайперські гвинтівки і кулемети великого калібру. Максимально допустимий тюнінг - [4.84 Дж (220 м/с)].
10.3. Обмеження
10.3.1. Мінімальна дистанція для зброї з тюнінгом 1.96 - 2.55 Дж (140 - 160 м/с) - 15 м., наявність вторинної зброї до 120 м/с;
10.3.2. Мінімальна дистанція для зброї з тюнінгом 2.56 - 3.23 Дж (160 - 180 м/с) - 20 м. наявність вторинної зброї до 120 м/с;
10.3.3. Мінімальна дистанція для зброї з тюнінгом 3.24 - 4.84 Дж (180 - 220 м/с) - 25 м. наявність вторинної зброї до 120 м/с;
10.3.4. Для зброї з тюнингом понад 1.96 Дж (140 м/с) забороняється вести вогонь в межах однієї будівлі.
10.4 Класи (список):
* Списки бойових прототипів існуючих моделей страйкбольної зброї з поділом за класами з максимальним дозволеним тюнінгом.
10.4.1. Клас 1.
Всі види пістолетів.
Всі види MP5, UZI, MAC10, P90, MP7
Всі види пістолетів-кулеметів: ППШ, MP-40, Томпсон і т.д.
Всі види штурмових гвинтівок під патрони 5,45 5,56 .308 з довжиною стовбура менше 210 міліметрів.
Всі види дробовиків.
10.4.2. Клас 2.
Всі види штурмових гвинтівок під патрон 5,56 5,45 7,62х39 .308
Зброя спеціальна ВСС, ВАЛ
Надлегкі кулемети (дозволено використовувати бункер, зовнішньому виглядом копіює оригінальний магазин великої місткості до відповідного зброї):
MG36
AUG H-BAR
M16 LSW
L86A2 LSW
HK M27 IAR
10.4.3. Клас 3.
Штурмові гвинтівки .308 з оптикою 4х і вище:
G3SG1
G3ZF
M14
СВУ
Марксменські гвинтівки 5,56:
Мк12
SL8
M2 Carbine
Що не мають реального прототипу:
MB06D Spring Sniper Rifle
MK1 CARBINE
Кулемети під патрон 5,56 5,45 7,62х39
М249
РПК
Mark 23 Model 0 (Stoner 63A)
MG4
Легкі кулемети під патрон .308
G8 (HK11).
10.4.4. Клас 4.
Кулемети під патрон .308, 30-06 і 7,62х54 та інші подібні
M60 (всі модифікації)
Mk48
M240 (всі модифікації)
MG3
MG34
MG42
ПК і ПКМ
кулемет Максима
ZB vz. 26
BAR M1918
Снайперські гвинтівки під патрон .308 і 7,62х54
СВД
SR25
PSG1
M14EBR
M14DMR
G28
M1 Garand
MOSIN-NAGANT
M1903 SPRINGFIELD
Mauser 98k
Arisaka Type 99
Що не мають прототипу:
MB12D Spring Sniper Rifle
10.4.5. Клас 5.
Снайперські гвинтівки під патрони .300 .338 .50 а також болтовки під патрон .308
Barret .50cal (всі модифікації)
M24
AW-338 (L115)
L96
G22
Remington Model 700
PGM .338
CheyTac M200 «Intervention»

Кулемети під патрон .50 та подібні
Browning М2
ДШК
10.5. Передбачається обов'язкова наявність додаткової зброї (вторинна зброя) у гравця, що використовує зброю яке має обмеження мінімальної дистанції. Вторинна зброя такого гравця повинна відноситися до класу 1 або 2. Вторинною зброєю не може бути спрінговий пістолет або спрінговий ПДВ;
10.6. Додаткові обмеження на застосування зброї в залежності від видимості не вводяться;
10.8. Організаторам надається право перевірити будь-яку зброю будь-якого гравця на дотримання обмежень по швидкості і відсторонити його від гри в разі недотримання цих обмежень;
10.9. Під час шикування перед грою, в не ігрових час, в не ігрових місцях зброя повинна бути поставлена на запобіжник;

11. ТЕХНІКА НА ГРІ

11.1. Перелік техніки на грі і правила її використання в грі оголошується організаторами на шикуванні перед грою;
11.2. Вся ігрова техніка рухається під час гри в рамках ПДД існуючими дорогами, але не швидше 20 км/г і керується тільки водіями відповідної категорії, які мають при собі посвідчення водія;
11.3. Посадка, висадка або десантування з техніки проводитися тільки з моменту її повної зупинки;
11.4. Під час використання техніки організаторами або на техніці, яка перевозиться у “мертвяк” (що знаходиться поза грою) повинна бути включена аварійна сигналізація. Стріляти в таку техніку заборонено;
11.5. Машини управляються тільки водіями, наданими організаторами або власниками. Водій вважається частиною техніки і підпорядковується команді яка контролює техніку. Гравцям заборонено керувати ігровою технікою під час гри;
11.6. При спрацьовуванні ігрової ІВП в кузові (кабіні) автомобіля, техніка вважається знищеною. Техніка зобов'язана негайно зупинитися (двигун необхідно заглушити і поставити машину на ручне гальмо), включити аварійку. Інші способи знищення техніки та правила повернення знищеної техніки в гру встановлює організатор;
11.7. Обстріляна по кабіні, а саме в лобове або бокове скло водія, неброньована (легкова або вантажна) техніка вважається пошкодженою. Техніка зобов'язана негайно зупинитися (двигун необхідно заглушити і поставити машину на ручне гальмо) і залишатися нерухомою 5 хвилин. Всі гравці, що знаходяться в кабіні (салоні) автомобіля, зобов'язані негайно після зупинки покинути транспорт, або визнати себе ураженими в цьому ігровому епізоді, якщо вийти з машини неможливо через вогонь противника по автомобілю. Броньована техніка в разі обстрілу стрілецькою зброєю може не зупинятися;
11.8. Учасники гри, в якому б автомобілі вони не знаходилися, вважаються ураженими, якщо автомобіль або бронетехніка знищений згідно з пунктом 11.6;
11.9. Використовувати автомобіль з працюючим двигуном як укриття заборонено. Як укриття можна використовувати автомобіль з вимкненим двигуном і який стоїть на ручному гальмі;
11.10. Категорично заборонено в будь-якому випадку повністю або частково ховатися під технікою, ховати під ним зброю або спорядження, ігрові артефакти.
11.11. Командні технічні засоби:
11.11.1. Допускається використання на грі техніки, що належить команді або окремому гравцеві.
11.11.2. Власник повинен бути ознайомлений з можливими ризиками застосування техніки (пп 11.1-11.10).
11.11.3. Власник повинен гарантувати технічну справність техніки та дотримання техніки безпеки.
11.11.4. Командна техніка підпорядковується всім тим же правилам що і звичайна техніка, крім правил захоплення: якщо можливість захоплення командної техніки не обумовлена на шикуванні перед грою - захоплювати її не можна.
11.11.5. Командна техніка може керуватися водієм-учасником (зобов'язаний мати права на керування даним видом ТЗ, мати досвід водіння керованої техніки) з дозволу власника техніки (або самим власником).
11.11.6. Тільки запарковаться транспортний засіб (заглушивши двигун і поставивши машину на ручне гальмо), водій-учасник може вступити в гру, за умови, що в цей момент він ще не вражений.
11.11.7. У разі порушення цих правил, команда втрачає право застосовувати на іграх командну техніку на півроку.

12. ОБМЕЖЕННЯ

12.1. Заборонено участь в грі людей молодше 18 років;
12.2. Забороняється знаходиться в зоні гри без надітого захисного спорядження, що захищає очі окуляри, окуляри сітки, маски тощо;
12.3. Забороняється стрільба по «некомбатантах»;
12.4. Забороняється будь-яке з'ясування стосунків між гравцями, під час гри в ігровій зоні;
12.5. Забороняється участь в грі особам в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння;
12.6. Забороняється використання в грі будь-яких інших видів зброї, які не відповідають за технічними параметрами ігровій зброї, зазначеного в даних правилах;
12.7. Забороняється під час гри застосовувати рукопашний бій.
12.8. Заборонено брати в руки, топтати ногами, або руйнувати будь-які ініційовані піротехнічні засоби.
12.9. Заборонено використання, червоних лазерів, більше 5мВт, заборонено використання зелених лазерів;
12.10. Заборонено використовувати ліхтарів в режимі стробоскопу;
12.11. Вся піротехніка на реактивній тязі використовується виключно організаторами або сертифікованими піротехніками з дотриманням відповідної ТБ. В інших випадках використання піротехніки на реактивній тязі заборонена.

13. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГРАВЦІВ

13.1. При порушенні гравцем діючого законодавства України на грі (крадіжка, бійка тощо), То така людина буде затримана організаторами і передана наряду поліції. Крім того такий гравець буде довічно дискваліфікований, а його команда - дискваліфікована на поточну гру.
13.2. Організатори гри і команда не несе відповідальність за безпеку гравців, які не дотримуються Правил, але зобов'язані надати першу домедичну допомогу в разі необхідності такої.
13.3. Гравець, який порушує ці правила може бути відсторонений від гри або дискваліфікований (бан) на певний період рішенням організаторів.
13.3.1. Термін покарання рахується з часу порушення, покарання виноситься гравцю і команді (при її наявності), далі [термін для гравця] / [термін для команди] в місяцях:
13.3.1.1. Образа інших гравців і провокація бійки - [1 - 2] / [0.5 - 1];
13.3.1.2. Невиконання вимог організатора - [1 - 2] / [0,5 - 1];
13.3.1.3. Порушення правил сценарію, респаун/дозарядка і т.п. - [1 - 2] / [0.5 - 1];
13.3.1.4. Порушення правил ураження (Маклаудизм) - [3 - 6] / [1.5 - 3];
13.3.1.5. Овертюн - [1.5 - 3] / [1 - 2] ;
13.3.1.6. Алкогольне чи наркотичне сп'яніння - [3 - 6] / [1.5 - 3];
13.3.1.7. Пошкодження, знищення організаторського майна та інших учасників - [6 - 12] / [3 - 6];
13.3.1.8. Бійка, нанесення тілесних ушкоджень - [12 - дискваліфікація] / [3 - 6].
13.3.2. При порушенні декількох пунктів правил, терміни сумуються.

14. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ І ПРАВА ОРГАНІЗАТОРІВ

14.1. Дані правила можуть бути використані будь-якою особою або групою осіб для проведення гри в страйкбол. При цьому особи, які організовують проведення гри (далі Організатори), контролюють дотримання цих правил гравцями, забезпечують суддівство в ігровій зоні та мають право приймати рішення про відсторонення від гри або дискваліфікації гравців і команд за порушення даних правил. Рішення з усіх спірних моментів під час гри приймаються тільки організаторами. Рішення організаторів під час гри не обговорюються.
14.2. Організатори мають право вносити зміни в дані правила для проведення гри. Всі зміни повинні бути обов'язково пояснені на шикуванні перед початком гри.
14.3. Організатор не несе відповідальності за пошкодження машин та іншого майна, залишеного гравцями на ігровий території всупереч цим правилам.
14.4. Організатор зобов'язаний проінформувати про ТБ на полігоні.
14.5. Організатор не несе відповідальність за шкоду здоров'ю гравця, яка настала внаслідок дій гравця, бездіяльності та/або порушень цих правил та правил ТБ.

15. ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПОЗА ПОЛІГОНОМ.

15.1. Поза полігоном всім гравцям слід виконувати наступні вимоги до перевезення ігрового спорядження:
15.1.1. Ігрову зброю в чохлі або рюкзаку (так щоб була закрита повністю) з відокремленим магазином і аккумулятором.
15.1.2. Спорядження, а саме: ЗІБЗ, РПС, наколінники, налокітники, кобури, балаклави - в рюкзаку або баулі.
15.1.3. Каски в баулі, рюкзаку або на рюкзаку.
15.1.4. Магазини, гранати, ножі, рації та інше страйкбольної обладнання в чохлі для приводу або в рюкзаку.
15.2. Допускається:
15.2.1. Носити поза грою звичайну форму з берцями (бажано в поєднанні з цивільними предметами одягу)
15.2.2. Жилети рибальські або фотожилети, але без елементів спорядження.
15.2.3. Поясний утилітарний Підсумок для документів і гаманця.
15.3. Дотримуватись вимог чинного законодавства щодо носіння форми та знаків розрізнення. Категорично забороняється (законом) носити нашивки і знаки розрізнення діючих українських підрозділів.

16. ПРИМІТКИ

1. Закритим приміщенням вважається будова, що має мінімум три стіни висотою більше 1,5 метрів.
2. Мається на увазі, що некомбатантам вкрай не рекомендовано лізти в саму гущу бою.
 
Форум » обсуждение вопросов о страйкболе » Общий форум » Iдея об'єднати Правила Страйкболу
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024